сряда, 11 септември 2013 г.

Приказка за Любовта



Имало едно време две светли Души. Те се срещнали по пътя си в много труден момент и за двете, но от този миг били неразделни и много щастливи. 
Но минало време и на една от Душите започнало нещо да не и достига и тя потърсила други Души, с които да запълни зейналата празнота в сърцето си. Половинката и страдала и не разбирала, как нейната Любов не е достатъчна. 
Появила се Ревността.
Минало още време и втората душа, която се чувствала наранена решила да поеме по свой собствен път.
Един ден двете души стояли една до друга, мълчаливо, в невъзможност да споделят болката , която раздирала сърцата им.
Тогава на рамото на едната кацнала ефирна бяла пеперуда.
Тя попитала Душата - Кажи ми , какво ти липсва, какво искаш? Душата въздъхнала тежко , но отговорила - Искам да съм щастлива, искам да съм обичана, искам да съм желана..... Пеперудата се обърнала към другата Душа и попитала и нея същото :- Кажи ми , какво ти липсва, какво искаш?
Втората Душа погледнала тъжно и казала: Искам да съм разбирана, искам да съм обичана, искам да съм щастлива.
Тогава пеперудата им казала:
Вие и двете искате едно и също, но не можете да го намерите и аз ще ви кажа защо. Вие Душите сте деца на Бог и само живеейки в неговата милост можете да познаете Любовта.
- А какво означава това - зачудили се Душите.
Ще ви кажа. Да живеете в Божията милост означава да знаете със сърцето си какво искате да ОТДАДЕТЕ на другия и да го правите, без да очаквате каквото и да било. Само така ще познаете истинската Любов. Това е истината за живота, който е тук на Земята. Само отдавайки безусловно ние можем да проявим Живия Бог тук на Земята и така да живеем в Любов.
Пожелавам ви и на двете да успеете да разчетете сърцата си и да дадете най-истинското от себе си .
Пеперудата размахала ефирните си криле и отлетяла, но полъха от нежните и криле докоснал сърцата на Душите завинаги. Дълбоко в сърцата си те знаели какво да направят.

С много Любов потопена в Божията милост ви прегръщам, Естир или Е.К.Е

1 коментар:

  1. Tons of Black, Oakley Titanium Glass & Glass
    Oakley Stainless Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass titanium nose jewelry Glass Glass Glass trekz titanium pairing Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass titanium rings Glass Glass Glass Glass Glass Glass ffxiv titanium nugget Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass Glass $34.99 micro hair trimmer · ‎In stock

    ОтговорИзтриване